gece modu

Alain De Botton Sözleri ve Hayatı

Bu sayfada Alain De Botton sözleri ve hayatı yer almaktadır. Alain De Botton kimdir? Alain De Botton ölüm ve doğum tarihi kaçtır? Alain De Botton mesleği, nereli ve hayatının özeti, özgeçmişi hakkında bilgilere ulaşacaksınız.

Alain De Botton Hayatı

Adı: Alain De Botton
Doğum: 20 Aralık 1969
Mesleği: Yazar, Belgesel Yapımcısı
Hata varsa bize bildirin.
Aşağıda Alain De Botton hayatının özeti yani kısaca hayatı hakkında bilgi vermeye çalışacağız. Alain De Botton biyografisi, özgeçmişi şöyle başlamaktadır.

Alain de Botton, (d. 20 Aralık 1969 Zürih, İsviçre) Yahudi asıllı Londra'da yaşayan yazar ve televizyon programları yaρımcısı. Yazarın tüm kitaρları Türkiye'de Sel Yayıncılık tarafından yayınlanmaktadır.sozkimin.com

Kitaρlaɾı

Essays In Love (1993) (also known as On Love: A Novel (2006), Aşk Üzeɾine, Sel Yayıncılık
The Romantic Movement (1994), Romantik Haɾeket-Seks, Alışveɾiş ve Roman, Sel Yayıncılık
Kiss and Tell (1995), Öp ve Anlat, Sel Yayıncılık
How Pɾoust Can Change Youɾ Life (1997), Pɾoust Yaşamınızı Nasıl Değiştiɾebiliɾ', Sel Yayıncılık
The Consolations of Philosophy (2000), Felsefenin Tesellisi, Sel Yayıncılık
The Aɾt of Tɾavel (2002), Seyahat Sanatı, Sel Yayıncılık
Status Anxiety (2004), Statü Endişesi, Sel Yayıncılık
The Aɾchitectuɾe of Haρpiness (2006), Mutluluğun Mimaɾisi, Sel Yayıncılık
The Pleasuɾes and Soɾɾows of Woɾk (2009), Çalışmanın Mutluluğu ve Sıkıntısı, Sel Yayıncılık
A Week at the Aiɾpoɾt (2009), Havaalanında Biɾ Hafta, Sel Yayıncılık
Religion foɾ Atheists: A Non-Believeɾ's Guide to the Uses of Religion (2012), Ateistleɾ iςin Din, Sel Yayıncılık
Кaynak: wikipedia
Alain De Botton Sözleri [24 adet]
Dürüstlüğünüz ve nezaketiniz kesinlikle başkalarının tanıklığına gerek duymamalıdır. / Alain De Botton
sözü paylaş
Aşk, ortak hoşnutsuzlukları bulup çıkarmakla besleniyordu. İkimizde x'ten nefret ederiz, birbirimizi seviyoruz'a dönüşüyordu. Aşıklar, yani dolayısıyla suçlular olarak, birbirimize olan sadakatimizi, başklarına olan sadakatsizliğimizi ortaya koyarak kanıtlıyorduk. / Alain De Botton
sözü paylaş
Kendi seçimimizin, kendi zevkimizin, kendi şüphemizin, kendi arzumuzun ve kendi zayıflığımızın izlerini taşıyan şey güzel olabilir ancak. / Alain De Botton
sözü paylaş
İnsanların çoğunun benimsediği bir görüşe göre 'herkes' gibi olmak, bir insanın başına gelebilecek en kötü şey, tam anlamıyla kadersizliktir. / Alain De Botton
sözü paylaş
Zihin önemli düşünceleri, en hareketsiz olduğu sıradan zaman dilimlerinde üretir. / Alain De Botton
sözü paylaş
Gereksinimlerimiz psikolojik olduğu halde maddi şeylere, nesnelere yöneliyoruz. Kafamızı derleyip toplamamız gerekirken evimiz derli toplu görünsün diye raflar satın alıyoruz. Dost sıcaklığının yerini tutsun diye kaşmir hırkalar giyiyoruz. / Alain De Botton
sözü paylaş
Kendimizi adil bir biçimde değerlendirebiliyor olsaydık, bir başkasının eleştirileri karşısında bu kadar yara almazdık. / Alain De Botton
sözü paylaş
Farklılıkları şakaya dönüştürememek, iki kişinin birbirlerini artık sevmediğine (en azından aşkın yüzde doksanını oluşturan çabayı göstermeyi artık arzu etmediğine) dair bir işaret sayılabilir. / Alain De Botton
sözü paylaş
İnsanı geçmişini anımsamaya zorlamak onu silah zoruyla hapşırtmaya benzer. Sonuç mutlaka hayal kırıklığına uğratır; gerçek anımsama, tıpkı hapşırık gibi, her isteyince elde edilemez. / Alain De Botton
sözü paylaş
Sanatı, düşüncelerimizi önemli fakat görmezden gelinen yönlere çeken bir şey olarak tanımlayabiliriz. / Alain De Botton
sözü paylaş
Gerçek saygınlık çoğunluğun iradesinden değil, sağlam bir akıl yürütmeden kaynaklanır. / Alain De Botton
sözü paylaş
Eşitsizlik, toplumdaki genel kural olduğunda, büyük eşitsizlikler hiç dikkati çekmez. Ancak her şey aşağı yukarı birbirinin dengi olmaya başladığında, en ufacık farklılıklar bile göze çarpar. / Alain De Botton
sözü paylaş
Balzac aksi, Stendhal konuşma özürlü, Baudelaire takıntılı olabilir; ama bu gerçekler, yaratıcılarının kişisel kusurlarından hiç iz taşımayan yapıtlara yaklaşımımızı niçin etkilesin? / Alain De Botton
sözü paylaş
Bitirip de postalamamaya karar verdiğimiz mektuplar, postaladıklarımızdan çok daha ilginç olabilir. / Alain De Botton
sözü paylaş
Kıskançlığın en belirgin özelliği şudur: günlük hayatta onca eşitsizlikle karşılaşmamıza karşın herkesi kıskanmayız. Bazı kişilerin başarılı olmaları bizi hiç rahatsız etmezken, bazı kişilerin bizden çok az farklarla üstün olmaları bizi amansız sıkıntılara sokar, bizim için işkenceden beterdir. Çünkü aslında sadece benzeştiğimizi hissettiğimiz insanları, yani referans aldığımız grubun üyelerini kıskanırız. Bize en dayanılmaz gelen başarılar, sözde eşit olduğumuz kişilerin başarılarıdır. / Alain De Botton
sözü paylaş
Konuşacak kimse bulamadıkları için kaç kişinin yazar olduğuna, bu yüzden kaç kitap yazılmış olduğuna şöyle bir bakarsak, kitapçıların yalnız insanlar için gidilebilecek en iyi yer olduğunu anlarız. / Alain De Botton
sözü paylaş
Ne istediğimizi bilmemiz normal değildir. Çok ender ve zor bir psikolojik başarıdır bu. / Alain De Botton
sözü paylaş
Dünyanın en zor şeylerinden biri, herkesin düşünmeden söylediğini, düşünerek söylemektir. / Alain De Botton
sözü paylaş
Yaşadığımız zorluklardan utanç duymamalıyız ama eğer bu zorlukları işleyip bunlardan güzel bir şey ortaya çıkaramadıysak belki o zaman utanabiliriz. / Alain De Botton
sözü paylaş
Erdemler yüksek mevkilerden dolayı değer kazanmaz; Yüksek mevkiler erdemlerden dolayı değer kazanır. / Alain De Botton
sözü paylaş
İnsan psikolojisi ya da sahip olma sürecinin kendisi, bir tüketim malına sahip olmanın yol açacağı mutluluğu engelleyebilecek belli bazı yönler içerir; ancak örneğin bir araba reklamı bu yönlerimizle asla yüzleştirmez bizi. Araba reklamı, söz konusu araca bir süre sahip olduktan sonra onu unutup yeni şeylere sahip olma arzusuyla yanıp tutuşacağımızdan kesinlikle söz etmez. Bir şeyi yüceltmeye son vermenin en hızlı yolu ona sahip olmaktır; tıpkı bir insanı yüceltmeyi engellemenin en hızlı yolunun onunla evlenmek olması gibi. / Alain De Botton
sözü paylaş
Aslında her acı, bir şeylerin ters gittiğini gösteren bir işarettir. Sonuç, acıyı çeken kişinin zekasına ve zihinsel gücüne bağlı olarak iyi ya da kötü olabilir. Acıdan duyulan sıkıntı kişiyi paniğe de sürükleyebilir; onun, sorunun ne olduğu konusunda doğru bir analiz yapmasını da sağlayabilir. Haksızlığa uğrayan kişi gidip bir cinayet de işleyebilir, dünyayı sarsacak bir ekonomi kuramı da ortaya atabilir. Kıskançlık duyan insan tatsız biri haline de gelebilir, rakibiyle karşılaşmaya karar verip ortaya bir başyapıt da çıkartabilir. / Alain De Botton
sözü paylaş
Geniş düşünceler geniş manzaralara, yeni düşünceler yeni mekanlara ihtiyaç duyar. Akıl düşünmenin en gerekli olduğu zamanlarda düşünceden kaçmaya meyleder. Yalnızca düşünmek gerektiği için düşünmek; talep üzerine fıkra anlatmak veya bir şiveyi taklit etmek kadar insanı felç eden bir süreçtir. Düşünceyi asıl kışkırtan şey, aklın diğer kısımlarını müzik dinlemek veya bir sıra ağacı izlemek gibi eylemlerle görevlendirmektir. Müzik ve manzara, aklın sürekli iş gören, telaşlanan ve her şeyde kusur bulan kısmını bir süreliğine dinlenmeye bırakır. Müzik ve manzara olmasa, aklın bahsettiğimiz kısmı bilincimizde beliren herhangi bir güçlük karşısında kendini kapatır; anılardan, özlemlerden, içe dönük ve özgün düşüncelerden kaçar, bunların yerine kuramsal ve kesinlikle kişisel olmayan düşünceleri tercih eder. / Alain De Botton
sözü paylaş
Erkeklere özgü kendini hor görme hastalığının tek çaresi zeki bir kadın tarafından sevilmektir. / Alain De Botton
sözü paylaş
Yapılan Yorumlar [0 adet]
Henüz yorum yazılmamış.
İlk yorum yazan sen ol!


Bazı Ünlüler (Misafirlerin şu an baktığı)
Ankara Üniversitesi emekli hocalarından Marksist iktisatçıdır. Türkiye'nin yetiştirdiği önemli akademisyenlerden biri olan Marksist iktisatçı Korkut Boratav 1935'te Konya'da doğdu. 1959 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ni bitirdi. 1960 yılında tamamladığı Maliye Teorisi yüksek lisans eğitimi sonunda Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi'ne asistan ol...
Devamını oku >>
Publius Veɾgilius Maɾo (15 Ekim MÖ 70 - 21 Eylül MÖ 19) yüzyılda yaşamış ünlü biɾ Romalı şaiɾdiɾ. Roma İmpaɾatoɾluğu'nun destanı olaɾak kabul edilen Aeneis'in de yazaɾıdıɾ. Dante'nin İlahi Komedya'sındaki ana kaɾakteɾleɾden biɾidiɾ. Veɾgilius bu eseɾde cehennemde Dante'yi gezdiɾmeye ya&#...
Devamını oku >>
Neşet Ertaş, (1938, Çiçekdağı, Kırşehir - 25 Eylül 2012, İzmir), Türk halk ozanı ve halk müziği şarkıcısı. Abdallık geleneğinin son büyük temsilcisi. Yaşar Kemal, Ertaş'ı "bozkırın tezenesi" olarak adlandırmıştır. Çocukluk dönemi Babası saz ustası Muharrem Ertaş, annesi Döne Ertaş'tır. Annesinin ölümünden sonra babası ve kardeşleriyle birlikte köye ...
Devamını oku >>
Bugün Doğan Ünlüler ( 21 Mayıs )
Albɾecht Düɾeɾ, taɾihleɾi aɾasında yaşamış Alman ɾessam, matematikçi ve matbaacı idi. Geç gotik Flaman sanatı uygulaɾ. Rembɾant ve Goya ile biɾlikte eski basımlaɾın en önemli isimleɾinden biɾidiɾ. Nüɾnbeɾg, Almanya'da doğmuş ve ölmüştüɾ. Düɾeɾ'in babası, 1455'te Macaɾistan'da...
Devamını oku >>
Alexander Pope (d. 21 Mayıs 1688 - ö. 30 Mayıs 1744), 18'inci yüzyılın başlarındaki en büyük İngiliz şair olarak görülmektedir. Hicivli dizeleriyle ve Homer'i tercümesi ile tanınmıştı. Кahramanlık beyitleri üstüne bir uzmandı. En önemli eserleri 'Essay on Man' (Tanrının her şeyi bildiğini, onun zalim olarak görülmemesi gerektiğini anlatır) ve 'Essay on Critici...
Devamını oku >>
İlber Ortaylı (d. 21 Mayıs 1947, Bregenz), Türk tarih profesörü. 1947 yılında Bregenz'de Kırım Tatarı bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldi. 2 yașındayken ailesiyle birlikte Türkiye'ye göç etti. İlk ve orta öğrenimini İstanbul Avusturya Lisesi'nde tamamladı. 1965 yılında Ankara Atatürk Lisesi'nden mezun oldu. 1969 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgil...
Devamını oku >>
Bugün Ölen Ünlüler ( 21 Mayıs )
Eric Hoffer (d. 25 Temmuz 1902 ' ö. 21 Mayıs 1983), ABD'li toplum yazarı. Hoffer, 1902 yılında New York'da Alman Yahudisi göçmeni bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldi. Daha beş yaşındayken annesini kaybetti. Altı yaşında bilinmeyen tıbbi sebeplerden dolayı kör oldu. Onbeş yaşında yine bilinmeyen sebeplerle görmeye başladı. Yeniden kör olabilme endişesiyle olabildi...
Devamını oku >>